تبادل نظرات اعضاء

۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

سفر ضربتي به بام سرفراز ايران (چهار محال و بختياري): بخش دوم – بخش پاياني چهار محال : خدا نگهدارت چهار محال، درود به بختياري

گفته بوديم که هماهنگي لازم صورت گرفت که علاوه بر متمم طرح که سطح و موقعيت مکاني زون هاي مذکور را با تاييد منابع  طبيعي مشخص مي کند، بايستي قبل از شروع هر گونه عمليات اجرائي ، مجريان ياد شده پروژه مهندسي زون (طرح پلان، پرسپکتيو را همراه با تشريح پروژه) از طريق شهرداري به اداره کل منابع طبيعي ارائه نمايند. شروع عمليات اجرائي پروژه ها پس از تائيد سازمان متبوع بر اساس ضوابط و قوانين پارک هاي جنگلي ( که واگذاري مطلقا ممنوع بوده و فقط مديريت بخشي احاله مي شود) مجاز خواهد بود. هماهنگي مقدماتي با فرماندار و مسئول فضاي سبز شهرداري شهر کرد معمول مي شود که موافقت نامه چند جانبه اي در چارچوب طرح جامع با محور قرار دادن ارتقاء کيفي و توسعه فضاي سبز که در آن تعهدات و مسئوليت ها با شفافيت بيان و به تائيد مقامات سياسي و نهاد هاي ناظر نيز برسد براي ساماندهي اصولي تهليجان اقدام شود.
نيمه هاي شب است در محوطه مهمانسرا که بخشي از پارک تهليجان است قدم مي زنم، شهر ساکت شده، گويا مرغ حق هم خوابيده ديگر آواز نمي خواند، گويا قدم زدن بي موقع سبب دلواپسي سرايدار عزيز شده، مرا با همکار ديگر اشتباهي مي گيرد و نزديک شده مي پرسد کسالت تان بر طرف نشد، توضيح مي دهم که او حالش خوب شده و راحت گرفته خوابيده، قدم زدن من هم به خاطر کسالت نيست قدم زدن در هوايي پاک و محيط ساکت را دوست دارم، او خوشحال مي شود ومي رود تا در اطاقک خود به استراحت پردازد، من هم از اينکه به آن عزيز دروغ گفته بودم به نوعي خوشحال بودم، بلاخره شب شهرکرد به سر آمد و اول صبحي راهي بختياري شديم
ادامه دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر